Zwroty i reklamacje

Twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem! Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupionych produktów, możesz skorzystać z prawa do zwrotu lub złożyć reklamację. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o procedurach:

Zwroty

  1. Prawo do odstąpienia od umowy
    Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  2. Warunki zwrotu

    • Towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
    • Modele nie mogą nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń.
  3. Jak dokonać zwrotu?

    • Wypełnij formularz zwrotu (do pobrania https://www.skalper.pl/pages/formularz-zwrotu).
    • Wyślij produkt na nasz adres:
      [ Wólczańska 161 lok 2.u 90-525 Łódź ]
    • Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.
  4. Zwrot pieniędzy
    Po otrzymaniu przesyłki i pozytywnej weryfikacji stanu towaru, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni.

Reklamacje

  1. Kiedy możesz złożyć reklamację?
    Reklamację można zgłosić, jeśli:

    • Otrzymałeś produkt uszkodzony w transporcie.
    • Produkt ma wady fabryczne.
  2. Jak zgłosić reklamację?

    • Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: [Twój adres e-mail].
    • W zgłoszeniu podaj:
      • Numer zamówienia.
      • Opis problemu.
      • Zdjęcia wad lub uszkodzeń.
  3. Rozpatrzenie reklamacji

    • Po otrzymaniu zgłoszenia poinformujemy Cię o dalszych krokach w ciągu 14 dni roboczych.
    • W przypadku uznania reklamacji zaoferujemy wymianę produktu na nowy, naprawę lub zwrot pieniędzy.

Dodatkowe informacje

  • Koszty przesyłki w przypadku zwrotów i reklamacji:
    • Przy zwrotach koszt przesyłki pokrywa klient.
    • Przy uznanych reklamacjach koszt przesyłki zwrotnej pokrywa nasz sklep.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
📧 E-mail: sklep@skalper.pl